Μια Τριλογία, Μια Ιδέα, Ένα Βραβείο!

Η Synergy Estate Agents κέρδισε φέτος (μετά την περσινή απόκτηση του Cyprus Responsible Business Award) το “Limited Budget, Big Idea Award”, στα Cyprus Marketing Achievement Awards 2024!

Η δημιουργικότητα δεν εξαρτάται πάντοτε και αποκλειστικά από τον προϋπολογισμό. Αυτό απέδειξε η Synergy Estate Agents, η οποία διακρίθηκε στα φετινά Cyprus Marketing Achievement Awards κατακτώντας το βραβείο “Limited Budget, Big Idea Award”, και μάλιστα, για μια καμπάνια που τόλμησε να κάνει τα πράγματα… αλλιώς.

Το τιμητικό αυτό βραβείο από την Boussias, έρχεται να επιβραβεύσει την πρωτοτυπία, το χιούμορ και την ευρηματικότητα της εταιρείας μας, η οποία επένδυσε σε μια σειρά από χιουμοριστικά βίντεο για τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, χωρίς να προβάλει ούτε ένα τετραγωνικό μέτρο ακινήτου.

Real estate, αλλά με χιούμορ

Η τριλογία βίντεο της Synergy Estate Agents, επιχείρησε μια τολμηρή στροφή σε σχέση με τις καθιερωμένες πρακτικές στον χώρο. Σε μια αγορά που κυριαρχείται από στατικές φωτογραφίες και «άκαμπτες» παρουσιάσεις ακινήτων, η Synergy Estate Agents αποφάσισε να αλλάξει αφήγημα.

Καμία πώληση, κανένα listing. Μόνο καθημερινές καταστάσεις — δοσμένες με δόσεις υπερβολής, παρωδίας και… πολύ γέλιο.

Από τον νεαρό που ξυπνάει κάθε Κυριακή στο πατρικό του και σκέφτεται “μήπως ήρθε η ώρα να φύγω”, μέχρι τον φίλο-«ειδικό» που έρχεται στο viewing και μπερδεύει περισσότερο απ’ όσο βοηθά, και φυσικά, τον μεσίτη που προσπαθεί λίγο υπερβολικά να πείσει ότι “το ακίνητο είναι ευκαιρία”, ενώ ξεκάθαρα δεν είναι.

Τα σενάρια πέτυχαν ακριβώς αυτό στο οποίο στόχευαν: να κάνουν τον κόσμο να γελάσει, και γιατί όχι, να ταυτιστεί. Κάτι που φαίνεται πως καταφέραμε, κρίνοντας από την πληθώρα μηνυμάτων που λάβαμε, από κόσμο που μας έλεγε ότι πάτησε πολλές φορές το replay, γιατί τα χιουμοριστικά αυτά βιντεάκια τους έφτιαχναν τη διάθεση.

Με λίγα λόγια, δημιουργήσαμε μια καμπάνια που δεν πουλάει σπίτια — αλλά μιλάει για την εμπειρία του να ψάχνεις σπίτι στην Κύπρο. Το ότι γελάσατε, σημαίνει πως πετύχαμε.

Μεγάλο buzz, με μικρό budget

Η παραγωγή ήταν συνειδητά «συμμαζεμένη» — και όμως, η απήχηση ξεπέρασε κάθε προσδοκία:

  • Σημαντική αύξηση των ακολούθων μας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.
  • Καταιγισμός θετικών σχολίων και κοινοποιήσεων
  • Αύξηση της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα
  • Η καμπάνια δεν κέρδισε μόνο clicks. Κέρδισε συναισθηματική σύνδεση και ενεργό διάλογο με το κοινό — και αυτό είναι ανεκτίμητο.

🏆 Η βράβευση που μας κάνει περήφανους

Το “Limited Budget, Big Idea Award” έρχεται ως επιβεβαίωση ότι η ουσία της επικοινωνίας δεν είναι στο μέγεθος του προϋπολογισμού, αλλά στη δύναμη της ιδέας.

Η απονομή έγινε παρουσία σημαντικών στελεχών του μάρκετινγκ στην Κύπρο και εκπροσώπων μεγάλων brands, με τον CEO της Synergy Estate Agents, Χριστόδουλο Κυριάκου, να παραλαμβάνει το βραβείο, μαζί με την Media & Communications Manager της εταιρείας, Νίκολα Καρατζιά, καθώς και τον Σκηνοθέτη/Παραγωγό της καμπάνιας, Μάριο Μεττή.

Ευχαριστούμε την ομάδα πίσω από την επιτυχία

  • Σκηνοθεσία: Μάριος Μεττής
  • Σενάριο: Νίκολα Καρατζιά & Μάριος Μεττής
  • Ηθοποιοί: Αντρέας Γεωργίου, Ηλίας Αντρέου, Κωνσταντίνος Ψυλλίδης
  • Styling & Επιμέλεια: Νίκολα Καρατζιά
  • Φωτογραφίες: Δημήτρης Αγκαβανάκης

Και τώρα, τι;

Το “Limited Budget, Big Idea Award” δεν είναι ένας σταθμός.
Είναι πυξίδα. Είναι απόδειξη πως όταν υπάρχει δημιουργικότητα, τόλμη και αγάπη για αυτό που κάνεις, μπορείς να γράψεις τους δικούς σου κανόνες — ακόμα και σε έναν παραδοσιακό τομέα όπως το real estate.

Η Synergy Estate Agents δεν σταματά εδώ. Συνεχίζουμε να λέμε ιστορίες με ουσία. Να προκαλούμε το καθιερωμένο. Να επανασυστήνουμε τον κόσμο της κτηματαγοράς με χιούμορ, συναίσθημα και ειλικρίνεια.

Γιατί όταν μιλάς ανθρώπινα, οι άνθρωποι ακούν.
Και κάπου εκεί… ξεκινά η αληθινή σύνδεση.

Stay tuned…